CZ   EN   SK  FR
CRM helper logo
  • Homepage
  • CRM tips
  • News
  • CRM suppliers
  • About us
  • Akce
  • Eshop

8 nejoblíbenějších funkcí mobilního CRM

Co by mělo umět mobilní CRM?

Umí toto vaše mobilní CRM?

 

  1.      Off-line režim

Je potřeba být produktivní bez ohledu na připojení. Off-line nebo online - to vám dává přístup ke svým datům, kdykoliv budete potřebovat. Žádné trápení se signálem.

 

  1.      Zvýšená bezpečnost

Správné mobilní CRM musí udržovat vaše data 100% zabezpečená během přenosu dat a chránit úložiště pomocí šifrování databáze. Samozřejmostí by mělo být zajištění přístupu uživatelů.

 

  1.      Vlastní aplikace s moderním vzhledem

Pokud máte řešení, které si můžete jednoduše přizpůsobit a zvolit si vlastní vzhled a funkce, můžete tak výrazně ovlivnit uživatelský komfort a tím i přijetí aplikace samotnými uživateli.

 

  1.      Emaily a hovory

Kdo by nechtěl sledovat e-mailovou komunikaci s klientem nebo vytvářet telefonní hovory jednoduše v rámci jedné CRM aplikace?

 

  1.      Dokumenty a média

Jedna z nejlepších vlastností mobilního CRM je, když vše přichází v jednom balíku. Potřebná dokumentace a vizuální obsah obohatí vaše CRM záznamy – máte vše po ruce v jednom zařízení.

 

  1.      Interaktivní mapy a GPS navigace

Spojení se zákazníky, kteří jsou nejblíže současné poloze nebo vytváření optimálních tras na daný den. Tyto funkce mobilního CRM zjednoduší pracovní den každému obchodnímu zástupci.

 

  1.      Jednoduchost

Špatné přijetí nového CRM uživateli je jeden z nejčastějších problémů. Volte jednoduchý vzhled, snadnou orientaci v aplikaci i snadnou přehlednost pro koncové uživatele.

 

  1.      Business intelligence 

Mobilní CRM, která nabízí přístup k BI řešení (či reportingu) společnosti vede k lepšímu rozhodování v rámci celého podniku.

LinkedIn Youtube
© 2025 SMIT Services s.r.o.
731 542 630 info@vyber-sw.cz
  • newsletter
  • Terms and conditions
  • What is CRM system?