CZ   EN   SK  FR
CRM helper logo
  • Homepage
  • CRM tips
  • News
  • CRM suppliers
  • About us
  • Akce
  • Eshop

CRM tips

Trendy v CRM pro rok 2025

DETAIL »

Jak se připravit na výběrové řízení CRM?

Připravujete výběr CRM? Na co se soustředit, co nevynechat a jaké informace zjistit dopředu? Přinášíme Vám náčrt postupu a základních bodů, jejichž pomocí připravit výběrové řízení na CRM.

DETAIL »

Jakou formu CRM zvolit pro Vaši společnost?

CRM se typicky rozlišuje na tři druhy: vlastní instalace, hostované řešení a křížení obou předešlých. Jaké jsou charakteristiky, výhody a rozdíly?

DETAIL »

Příprava na implementaci CRM

DETAIL »

Co je důležité při výběru partnera pro implementaci CRM?

Výběr je třeba postavit na požadované robustnosti CRM, velikosti podniku a zamýšlených nákladech investice. Je vhodné vzít v potaz oborová specifika a reference konkrétního partnera. Systém by měl domácímu prostředí odpovídat nejen jazykově, ale i legislativně. S tím úzce souvisí návaznost na další software, závislost na technických prostředcích a náročnost na lidské síly na straně provozovatele. A se vším by měla být schopna pomoci podpora dodavatele CRM.

DETAIL »

Jednotný/ucelený pohled na zákazníka

vs. 360° pohled na zákazníka. Jednotný či ucelený pohled na zákazníka se věnuje hlavně problému „jedné pravdy“ – tedy eliminaci duplicit a udržování aktuálních a pravdivých dat o zákazníkovi a interakcích. Pracuje zejména se základními typy informací a primárně řeší oblast MDM (Master Data Management).

DETAIL »

Trendy v CRM: 2016–2020

CRM ve svém původním pojetí z počátku 80. let znamenalo obchodní strategii zaměřenou na zákazníka. Ve druhé polovině 90. let se z něj ale postupně stal stále techničtější projekt orientovaný často na výkonnost obchodu a podniku spíše než na prospěch zákazníka. V posledních letech se ale situace v CRM postupně (opět) mění.

DETAIL »

CRM pro start-upy: Co je důležité vědět

Rozjíždíte nový start-upový projekt a nevíte, kde a jak najít to nejvhodnější CRM? Nejste sami, nově vzniklé firmy často nevědí, jaké požadavky mají na CRM systém mít, a také co od něj očekávat. Připravili jsme několik doporučení, které novým a začínajícím projektům usnadní cestu k výběru vhodného řešení.

DETAIL »

8 nejoblíbenějších funkcí mobilního CRM

Co by mělo umět mobilní CRM?

DETAIL »

Na co nezapomenout před podpisem smlouvy

Už jste vybrali optimálního partnera pro implementaci CRM, nebo ještě dolaďujete výběrová kritéria? Je několik okolností, které byste každopádně neměli opomenout ještě před uzavřením smlouvy. Které to jsou?

DETAIL »

Příprava dat pro nové CRM

DETAIL »
LinkedIn Youtube
© 2025 SMIT Services s.r.o.
731 542 630 info@vyber-sw.cz
  • newsletter
  • Terms and conditions
  • What is CRM system?