CZ   EN   SK  FR
CRM helper logo
  • Úvod
  • CRM tipy
  • Novinky
  • Dodavatelé CRM
  • O nás
  • Akce
  • Eshop

Plánované akce

Již proběhlo: 

ZÁZNAMY Z AKCÍ A WEBINÁŘŮ NALEZNETE NA NAŠEM Youtube. 

 
WEBINÁŘ: Aktuální trendy v CRM
Společně jsme se podívali na nové možnosti CRM systémů současnosti a také na inspiraci pro snažší práci se zákazníky.
Záznam z celého webináře můžete shlédnout na našem Youtube ZDE.
 

 
Září: Business snídaně na téma CRM
Připravili jsme pro vás Business snídani na téma CRM.
Potkali jsme se společně nad tématem Obchodní cyklus 3v1: FIND WIN KEEP. Dozvěděli jsme se, proč je pro CRM důležité rozmyslet si životní cyklus zákazníka / obchodní proces. Proběhla také ukázka využití CRM u zákazníka přímo v praxi.
 


WEBINÁŘ: 
Jaké jsou hlavní trendy v CRM
Podívali jsme se společně na nové možnosti CRM systémů a inspiraci pro snažší práci se zákazníky.
 

 
CRM Konference v dubnu 2019!
17.4. proběhl další ročník oblíbené CRM konference - www.crm.-konference.cz
Záznamy z přednášek naleznete na našem Youtube
 

 
WEBINÁŘ: Jak vybrat CRM systém a na nic nezapomenout
Webinář přímo od www.vyber-CRM.cz na téma "Na co se zaměřit při výběru CRM systému". Jaké jsou možnosti českého trhu? Co vše může CRM systém obsáhnout a jak se rozhodovat při výběru vhodného dodavatele?
 

 
WEBINÁŘ: Field service
aneb organizace práce dispečera servisu a práce techniků s mobilním zařízením v terénu. 
 

 
WEBINÁŘ: Řízení obchodníků a marketing
Efektivní práce obchodníků ve správně nastaveném CRM a práce marketingu - segmentace, emailing a další.



Online seriál: Využijte CRM systém naplno.

V 6 webinářích jsme vám postupně představili možnosti, jak využívat CRM nad rámec základního řízení vztahu se zákazníky. Každý díl přinesl inspiraci pro vybranou oblast práce s CRM. 

1. díl: Generování ledů a automatizace marketingových aktivit

Generování leadů – jak získat leady a ukládat je do CRM.  Převedení leadů na obchodní příležitosti. CRM a marketing -  jak můžeme CRM integrovat s mailingovými nástroji a jak CRM může pomoci v automatizaci některých marketingových aktivit. 

2. díl: Efektivní práce obchodního zástupce

Využijte CRM systém pro efektivní práci obchodních zástupců. Ukážeme vám, jak může CRM obchodníkům ušetřit práci v celém procesu komunikace se zákazníkem. 

3. díl: Péče o zákazníka

Jak na inteligentní zákaznický portál a správu zákazníků prostřednictvím call centra. CRM může řešit znalostní databáze pro vaše zákazníky a možnost využítí samoobslužného portálu. Sledování řešení problémů či stížností vašich zákazníků. 

4. díl: Řízení firmy a reporting

Jaké informace vám poskytne CRM pro lepší řízení vaší firmy? Obchodní i zakázkový reporting, objem rozjednaných obchodů, porovnání plánu s realitou za jednotlivé měsíce, čtvrtletí nebo celý rok. Ukázka vizualizace dat v praxi. 

5. díl: Technik v terénu a řízení projektů

Řízení servisních služeb v terénu - vybavení techniků pro integrovanou komunikaci se zákazníkem, přiřazování práce dispečerem, řízení poskytování servisních služeb a fakturace zákazníkům. Projektové řízení v CRM aneb jak mít profesionální přístup, a optimalizovat projekty v čase, financích a zdrojích. Nástroje pro plánování, vytváření, vedení a vykazování projektů.

6. díl: Mobilní CRM a dokumenty s elektronickým podpisem

Digitální transformace - přesuňte administrativu z tištěné podoby do mobilů či tabletů. Jak je možné pracovat s elektronickým podpisem v digitální podobě. Mobilní CRM v reálné praxi - použití CRM na mobilních zařízeních, ukázky z praxe a přínosy mobilního CRM. 

 
Pokud vás témata zajímají, naleznete je na našem Youtube kanalu: https://www.youtube.com/playlist?list=PLpjmxZdBF7x85SzppDxG1-QixPtaL55Am
 

 
CRM konference, Praha 11.4.

2. ročník CRM konference na téma: Jak vybrat CRM pro růst vašeho byznysu

Plný den inspirace, trendů a zkušeností s CRM systémy. Jak CRM funguje ve firmách nám poví několik řečníků. Jak vypadal první ročník se můžete podívat na videu.

v

LinkedIn Youtube
© 2025 SMIT Services s.r.o.
731 542 630 info@vyber-sw.cz
  • Newsletter
  • Obchodní podmínky
  • Co je CRM systém?