CZ   EN   SK  FR
CRM helper logo
  • Úvod
  • CRM tipy
  • Novinky
  • Dodavatelé CRM
  • O nás
  • Akce
  • Eshop

Jednotný/ucelený pohled na zákazníka

vs. 360° pohled na zákazníka. Jednotný či ucelený pohled na zákazníka se věnuje hlavně problému „jedné pravdy“ – tedy eliminaci duplicit a udržování aktuálních a pravdivých dat o zákazníkovi a interakcích. Pracuje zejména se základními typy informací a primárně řeší oblast MDM (Master Data Management).

 

Smyslem 360° pohledu je získat co nejkompletnější informace o zákazníkovi – řeší tedy i data, která nejsou jednoznačně či trvale strukturována a kromě MDM přidává i oblasti či disciplíny EIM (Enteprise Information Management), EMM (Enterprise Metadata Management) a ECM (Enterprise Content Management).

 

Zdroj: INSIDE Report 2Q 2016 / Gartner 2015

 

LinkedIn Youtube
© 2023 SMIT Services s.r.o.
731 542 630 info@vyber-sw.cz
  • Newsletter
  • Obchodní podmínky
  • Co je CRM systém?