CZ   EN   SK  FR
CRM helper logo
  • Úvod
  • CRM tipy
  • Novinky
  • Dodavatelé CRM
  • O nás
  • Akce
  • Eshop

Příprava dat pro nové CRM

Jak připravit data pro nové CRM? Musíme identifikovat vstupní informace a sjednotit jejich podobu, vyvarovat se duplicit a nezapomenout na všechna místa vstupu informací do budoucího CRM systému.

Implementaci CRM by měla předcházet příprava vstupních dat. Musíte identifikovat vstupní data a místa jejich vstupu - to znamená odpovědět na otázku, zda bude Váš systém propojen s emailovým klientem, telefonním systémem a stávajícím řešením správy zákaznických dat. Současnou databázi klientských informací je třeba také předpřipravit pro integraci do nového systému:

  •       šablonovitě vymezit podstatné informace - eliminovat nepodstatné;
  •       odstranit duplicitní záznamy;
  •       zkontrolovat pravopis;
  •       sjednotit úpravu malých a velkých písmen;
  •       sjednotit podobu kalendářních dat a časů;
  •       sjednotit sekvenci dat za sebou - např. pomocí MS Excel.

 

Příprava dat se u mnoha projektů stává částí vyžadující nejvíce času a finančních prostředků. Z čehož samozřejmě plyne, že díky předpřipraveným datům můžete citelně ušetřit a urychlit realizaci projektu. Na druhou stranu lze optimalizovat nutnost vlastní práce přenesením odpovědnosti za převod dat pouze na partnera 

LinkedIn Youtube
© 2025 SMIT Services s.r.o.
731 542 630 info@vyber-sw.cz
  • Newsletter
  • Obchodní podmínky
  • Co je CRM systém?