TRILIMI s.r.o.
TRILIMI dobře ví, co potřebuje obchodník na českém trhu. Jsme mladá technologická firma s cílem poskytovat vysoce funkční, přehledné, pohledné a rychlé aplikace.
Naší specializací jsou mobilní i webové aplikace a analýza dat (business intelligence a reporting). Všechny tyto zkušenosti jsou sloučeny v LimiGo - řešení pro řízení obchodních týmů.
Mezi našimi zákazníky jsou jak největší obchodní týmy v ČR (i dalších zemích EU) o stovkách obchodních zástupců, tak i střední a menší společnosti s 5-30 obchodníky. LimiGo využívají také agentury, které poskytují služby řadě dalších klientů a s naší mobilní aplikací v terénu denně pracuje i několik tisíc merchandiserů.
« BACK TO LIST OF SUPPLIERS
LimiGo
LimiGo je prodejní a marketingový CRM nástroj splňující požadavky úspěšných obchodních týmů na práci v terénu. Díky využití moderních technologií cloudu, chytrých telefonů a tabletů představuje flexibilní, rychlé a snadno použitelné řešení pro potřeby širokého spektra společností, zejména z oblasti rychloobrátkového zboží.
LimiGo spojuje mnohaleté zkušenosti s procesy mobilního prodeje a business intelligence a přizpůsobí se změnám v obchodní strategii tak, aby byl zajištěn neustálý tlak na maximální efektivitu týmu a lepší prodejní výsledky.
Nestlé Česko s.r.o.
Zvýšení efektivity a udržení dominantního postavení na českém a slovenském trhu – s těmito cíli společnost Nestlé Česko přistoupila k modernizaci svých obchodních týmů a nasadila mobilní zařízení s operačním systémem Windows 8 a moderní LimiGo SFA řešení.
STOCK Plzeň-Božkov s.r.o.
Společnost Stock Plzeň-Božkov (Stock Plzeň) je jedničkou na českém trhu, kde již déle než 85 let vyrábí nejjemnější tradiční lihoviny a hořké likéry.
V široké nabídce produktů nechybí mnohé proslulé a oblíbené značky, především nejoblíbenější lihovina v zemi, kterou je Fernet Stock. Kromě rostoucího sortimentu značky Fernet nabízí Stock Plzeň řadu dalších značek. S portfoliem čítajícím více než 40 produktů je Stock Plzeň lídrem na trhu co do objemu konzumovaných lihovin. Tato pozice je důkazem schopnosti společnosti udržovat a rozvíjet dlouhodobě úspěšné etablované značky a zároveň oživovat nabídku o nové inovativní produkty inspirované trhem.