CZ   EN   SK  FR
CRM helper logo
  • Úvod
  • CRM tipy
  • Novinky
  • Dodavatelé CRM
  • O nás
  • Akce
  • Eshop
« ZPĚT NA SEZNAM DODAVATELŮ
Logo - eWay System s.r.o.

eWay System s.r.o.

Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda
  • Přehled
  • Produkty
  • Hodnocení
  • Reference

eWay-CRM® je tu proto, aby pomáhala společnostem po celém světě být skutečně efektivní. Toto poslání odhodlaně a profesionálně naplňujeme již více než 10 let.

Z tohoto důvodu je eWay-CRM® zakomponovaná přímo do Microsoft Outlooku. Měníme tak důvěrně známé prostředí Outlooku na plnohodnotný CRM nástroj pro řízení klientů, obchodu a projektů. Nechybí ani profesionální e-mailové kampaně. S eWay-CRM lze kromě PC či tabletu pracovat také skrze mobilní aplikaci a webové rozhraní – tedy v libovolném podporovaném prohlížeči.
Dle vlastní preference můžete používat buď vlastní server, nebo využít náš cloud.

Buďte efektivní! S eWay-CRM. Nejlepším CRM v Outlooku.

 

 


« ZPĚT NA SEZNAM DODAVATELŮ

eWay-CRM

eWay-CRM je nejlepší CRM integrované v Outlooku. Pomáhá řídit Zákazníky, Příležitosti, Projekty a obsahuje i profesionální Marketingový modul. S eWay-CRM můžete sdílet Outlook s týmem - emaily, ůkoly, kalendář a kontatky. Emaily, poznámky, dokumenty a jiné náležitosti, které jsou na kartě položky. Nyní dostupná i na iOS / Android.

eWay-CRM má různé moduly, které splňují širokou škálu požadavků. Mezi ty nejpopulárnější patří:

1)Společnosti a Kontakty, které se obvykle používají pro stávající klienty a partnery.

2)Modul Příležitosti umožňuje přesunout potenciální zákazníky prostřednictvím obchodního pipeline od zadání prvních kontaktů až po uzavřenou nabídku. Příležitosti lze převést také na projekty, společnosti i kontakty.

3)Projekty Vám umožní doručit Vaše produkty a služby klientovi a v případě, že proces trvá dlouho, lze ho rozdělit na etapy.

4)Modul Marketing má vestavěnou funkci hromadné korespondence, která umožňuje odesílat personifikované e-maily s přílohami, sbírat zpětnou vazbu, propojovat kampaňe s Google Analytics, sledovat důvody odhlášení nebo nastavovat opožděné odesílání.

Přizpůsobení

eWay-CRM je plně přizpůsobitelný. V rámci celého systému můžete vytvářet vlastní workflow, neomezený počet vlastních polí (8 typů) a kategorií pro správu již zavedených procesů. Abyste nezapomněli vyplnit důležité informace, můžete vytvářet povinná pole a nebo skrýt ta, která už nepotřebujete.

Uživatelská oprávnění

Administrativní funkce zahrnují různá oprávnění - od režimu jen pro čtení až po plně neomezený přístup.

Mobilní verze

Android a iOS aplikace Vám umožní práci na cestách i v offline režimu.

Je také možné posílat automatické oznámení, vytvářet automatické úkoly, vydávat nabídky / faktury, generovat reporty, sledovat docházku apod.

« ZPĚT NA SEZNAM DODAVATELŮ

Dlouhodoba zkusenost

Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda

Andrej Bykadorov (MEMOS Software s.r.o.)

Pouzivame eWay jiz skoro 10 let nejen na spravu zakazniku, ale i na rizeni projektu. Jsme naprosto spokojeni a cely produkt je plne integrovany s nasimi dalsimi systemy.

CRM v Outlooku

Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda

martin kolář (nadace thg)

Velmi intuitivní použití, v naší společnosti vítáme nedávné uvedení webové verze.

Skvělé intuitivní CRM

Hvězda

petra kovacova (porel estate)

Přešli jsme na eWay-CRM z BCM před necelým půlrokem. Vyzkoušeli jsme několik jiných řešení, ale nakonec nám tento CRM systém nejlíp vyhovoval. Navíc ted má i webovou apku, takže jsme všichni i Mac uživatelé spokojeni.

Konečně CRM ze kterého nebolí hlava

Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda

Tomáš Procházka (In-cuube)

Vyzkoušel jsem několik CRM sytémů. Vždy ten samý problém. Buď se složitě nastavoval tak, že práci spíše přidával nebo nebylo možné jej napárovat na služby, které jsem využíval a využívám. eWay-CRM je v Outlooku, takže naprosto ideální pro mou firmu, má integraci s pohodou i emailkampaněmi. Navíc suprová podpora, která vždy rychle vyřeší jakýkoli problém. Což bylo něco v čem bohužel ostatní systémy pokulhávají.

« ZPĚT NA SEZNAM DODAVATELŮ

Brilon a.s.

Brilon a. s. je moderní, dynamicky se rozvíjející společnost, která systematicky přináší na český a slovenský trh nové technologie v oboru TZB.

Počet zaměstnanců: 15
Obrat: 186 000 000 Kč
Web: www.brilon.cz
Detail reference

Assessment Systems International s.r.o.

Společnost Assessment Systems byla založena v roce 2001 v České republice, v současné době působí na trhu střední a východní Evropy. Poskytuje služby v oblasti personálního poradenství a s nimi související moderní nástroje a produkty.

Počet zaměstnanců: 60
Obrat: 30 000 000 Kč
Web: www.asystems.cz
Detail reference
« ZPĚT NA SEZNAM DODAVATELŮ
Počet zaměstnanců:20-25
Počet konzultantů:2
Počet programátorů:7
Doba na trhu:16
Počet implementací:730
Aktivní zákazníci:450
Obrat 2024: 10 000 000 - 29 999 999 Kč

Hodnotit dodavatele


Odeslat zprávu dodavateli

Nějaký text na 1-2 řádky textu

Nějaký text na 1-2 řádky textu

LinkedIn Youtube
© 2025 SMIT Services s.r.o.
731 542 630 info@vyber-sw.cz
  • Newsletter
  • Obchodní podmínky
  • Co je CRM systém?